Velkommen til Livsgledestedet - og takk for at du stakk innom. Her rår det positive (og av og til det som er vanskelig). Jeg har tanker om så mye, men mest om alt som skaper glede i sjel og sinn, de optimistiske, lyse tankene, som mange ganger har reddet meg fra å gå under. Ikke tro at jeg bare har opplevd medgang, men jeg har snudd motgangen til lærdom. Det er på en måte den som har gjort meg til den jeg er. Ellers blir det vakre omgivelser, godord til familie og venner og alt som ellers forskjønner livet.



En stund siden jeg var innom her nå.....mye har skjedd og det begynner å bli en ramme rundt mitt framtidige liv.Det er mange prosjekter på gang, både når det gjelder kreativitet, og nytt bosted, som er basisen i mitt liv for at kreativiteten kan blomstre.Etterhvert som ting faller på plass vil det bli skrevet om alt dette, følg med her, her og her.

søndag 17. oktober 2010

Bilder inne og ute

Her kommer et utvalg av bilder i mine nære omgivelser:













7 kommentarer:

  1. Hei
    Å jammen meg litt av en utsikt du har..
    Å englene dine er flotte,jeg elsker engler,får aldri nok av dem..
    Ønsker deg en topp søndag
    Klemmer fra Fruen

    SvarSlett
  2. Hei hei.
    Ser du har lagt deg til som følger hjå meg.
    Veldig koselig.
    Du har jammen meg mange fine ting du har tatt bilder av.
    Skrives nok igjen :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for kommentarene, veldig koselig å få noen bekjente her......jeg følger dere fordi jeg synes bloggene er utrolig fine, og det er alltid fint å se andres ideer, ikke nødvendigvis for å kopiere, men kanskje få en egen vri.....

    Vi skrives :-)

    SvarSlett
  4. Så koselig at du ville følge meg! Måtte jo titte inn til deg også :)
    Fantastisk utsikt du har!!! og med alle de skjønne englene, fant jeg en sånn fin ro her inne... vi ses nok igjen!
    Ønsker deg ei flott uke!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  5. Så koselige bilder med mange skjønne engler <3 og det var pussig at du har det samme bildet som jeg har (Jesus som ser opp mot himmelen, med tekst under). Mitt er riktignok ikke innrammet, det er arvegods og ligger gjemt i en stor konvolutt...kanskje på tide å få en fin ramme på det snart og få det opp på veggen :) Nå har jeg endelig fått lagt meg til som følger, og gleder meg til å følge bloggen din fremover <3 Klem

    SvarSlett
  6. Hei
    Så koselig blogg du har - første gangen jeg er innom den. Vil ønske deg hjertelig velkommen som følger av bloggen min. Legger meg til som følger hos deg, så kan vi følge hverandre. Ønsker deg en fin uke. Klem fra Jannicke

    SvarSlett
  7. Nå var følgerne dine borte (bare et hvitt felt...). Får komme innom senere og legge meg til

    SvarSlett