Velkommen til Livsgledestedet - og takk for at du stakk innom. Her rår det positive (og av og til det som er vanskelig). Jeg har tanker om så mye, men mest om alt som skaper glede i sjel og sinn, de optimistiske, lyse tankene, som mange ganger har reddet meg fra å gå under. Ikke tro at jeg bare har opplevd medgang, men jeg har snudd motgangen til lærdom. Det er på en måte den som har gjort meg til den jeg er. Ellers blir det vakre omgivelser, godord til familie og venner og alt som ellers forskjønner livet.



En stund siden jeg var innom her nå.....mye har skjedd og det begynner å bli en ramme rundt mitt framtidige liv.Det er mange prosjekter på gang, både når det gjelder kreativitet, og nytt bosted, som er basisen i mitt liv for at kreativiteten kan blomstre.Etterhvert som ting faller på plass vil det bli skrevet om alt dette, følg med her, her og her.

lørdag 16. oktober 2010

Ny ide satt ut i livet

God dagen

som jeg har sagt tidligere så bobler ideene i hodet, og jeg har jo fått det for meg at på kjøkkenet skal det være enten meksikansk eller gresk stil, og etter en kort konsultasjon med min datter, så ble vi enige om at meksikansk hører høsten og vinteren til. Som sagt så gjort, da jeg ryddet og ordnet på kjøkkenet i dag, så fant jeg fram jeg jeg synes passer inn og satte det sammen slik:

Jeg må foreløpig bruke det jeg har, så får det gå seg til etterhvert om jeg skulle komme over mer.


4 kommentarer:

  1. Hei wenche
    Tusen takk for koselige ord på bloggen min;-)
    Så artig med meksikansk tema..ønsker deg og dine en toppers helg klemmer fra Fruen

    SvarSlett
  2. Tusen takk for fin hilsen på bloggen min <3 Spennende blogger du har også :) Klem og fortsatt go helg :)

    SvarSlett
  3. Hei, så kos at du la deg som følger hos meg.. Da fant jeg veien hir -og likte meg godt (la meg som følger og gleder meg til å lese mer :)

    Herlig med meksikansk tema. Liker godt å endre uttrykk med farger og nytt tilbehør og tekstiler.. :)

    Så på profilen at du hører hjemme på Slependen, bodde der i mange år -i Juterudveien :)

    Ha en flott helg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Takk for koselig komentar på innlegget mitt!! For en herlig ide med meksikansk i høst/vinterhalvåret!!!!!

    SvarSlett