Velkommen til Livsgledestedet - og takk for at du stakk innom. Her rår det positive (og av og til det som er vanskelig). Jeg har tanker om så mye, men mest om alt som skaper glede i sjel og sinn, de optimistiske, lyse tankene, som mange ganger har reddet meg fra å gå under. Ikke tro at jeg bare har opplevd medgang, men jeg har snudd motgangen til lærdom. Det er på en måte den som har gjort meg til den jeg er. Ellers blir det vakre omgivelser, godord til familie og venner og alt som ellers forskjønner livet.



En stund siden jeg var innom her nå.....mye har skjedd og det begynner å bli en ramme rundt mitt framtidige liv.Det er mange prosjekter på gang, både når det gjelder kreativitet, og nytt bosted, som er basisen i mitt liv for at kreativiteten kan blomstre.Etterhvert som ting faller på plass vil det bli skrevet om alt dette, følg med her, her og her.

torsdag 5. juli 2012

Endelig.......

.........de siste dagene har jeg vært plaget med smerter i muskulatur/ledd (ikke godt å si helt), i hele kroppen, og i dag var jeg endelig hos en lege som forstod at det er for mye for meg akkurat nå......og som var enig i at det vil hjelpe å få flyttet......enkelt og greit......

En sykemelding fram til en uke ferie, er rett og slett noe av det mest kjærkomne jeg har opplevd i dag. Det gir meg ro i sjelen, slik at jeg kan ta ting i mitt eget tempo.

Dessuten har min kjære vært nedover og tatt med seg et bra lass, snille han, tenk å kjøre 4 timer hver vei for å hjelpe. Det er gutten sin det. :-)

I morgen skal jeg også til min drømmedal igjen, og da blir det nok litt mer fart på rivingen av tepper og tapet. Jeg skal prøve å få tatt noen før-bilder, som jeg etterhvert vil legge ut sammen med bilder av "ny" stue.........ååååå som jeg gleder meg.........

Har dere hatt en fin dag?

1 kommentar:

  1. Så godt med en lege som lytter, og med påfølgende ro i sjelen. Og så godt å ha en drømmedal å reise til...det hørtes nydelig ut. Jeg håper dagene dine blir bedre og bedre fremover nå, uten smerter og vondt - men at du snart kan nyte ferie. Ønsker deg en skjønn helg. klem

    SvarSlett