Velkommen til Livsgledestedet - og takk for at du stakk innom. Her rår det positive (og av og til det som er vanskelig). Jeg har tanker om så mye, men mest om alt som skaper glede i sjel og sinn, de optimistiske, lyse tankene, som mange ganger har reddet meg fra å gå under. Ikke tro at jeg bare har opplevd medgang, men jeg har snudd motgangen til lærdom. Det er på en måte den som har gjort meg til den jeg er. Ellers blir det vakre omgivelser, godord til familie og venner og alt som ellers forskjønner livet.



En stund siden jeg var innom her nå.....mye har skjedd og det begynner å bli en ramme rundt mitt framtidige liv.Det er mange prosjekter på gang, både når det gjelder kreativitet, og nytt bosted, som er basisen i mitt liv for at kreativiteten kan blomstre.Etterhvert som ting faller på plass vil det bli skrevet om alt dette, følg med her, her og her.

lørdag 31. desember 2011

2011 OG 2012

Ikke hadde jeg trodd at 2011 skulle bli så preget av bølgedaler. Det startet så rolig med hyggelig nyttårsfeiring og alt i rute.
I løpet av februar og mars ble alt snudd på hodet, og jeg var ganske sjokkert over det som skjedde.
Nåvel, ting kom sakte men sikkert på plass, og de høyeste bølgene ga seg etterhvert. Litt omveier og masse lærdom forberedte meg på det jeg ikke ante kunne skje, men i løpet av august og september var faktisk min aller første store kjærlighet på plass i mitt liv igjen, nesten 30 år etter.
For første gang på alle disse årene følte jeg meg hjemme, med en fra samme område, samme interesser og en forståelse for meg som menneske som jeg ikke hadde kjent på lenge.
2012 vil for oss begge inneholde endringer som det skal bli spennende å gå gjennom, denne gangen er vi sammen om det som kommer.
2013 skal jeg skrive mer om neste nyttårsaften, men allerede nå vet vi om et par ting som vil skje også da, som vil bli et stort høydepunkt i livet og som vil forsegle den ringen som ble brutt en gang.
Så alt i alt har 2011 vært et lærerikt, gledelig år, og som base for de par neste årene tror jeg at jeg kan si at alt som har skjedd er det beste som har hendt meg.

Takk til det som ga slipp, takk til det som kom, og en kjempetakk til alle dere som har støttet og hjulpet, oppmuntret og trøstet, og gitt av sin kjærlighet til en som virkelig trengte det. Jeg håper jeg kan gi noe tilbake en vakker dag.
I kjærlighet og takknemlighet. <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar