Velkommen til Livsgledestedet - og takk for at du stakk innom. Her rår det positive (og av og til det som er vanskelig). Jeg har tanker om så mye, men mest om alt som skaper glede i sjel og sinn, de optimistiske, lyse tankene, som mange ganger har reddet meg fra å gå under. Ikke tro at jeg bare har opplevd medgang, men jeg har snudd motgangen til lærdom. Det er på en måte den som har gjort meg til den jeg er. Ellers blir det vakre omgivelser, godord til familie og venner og alt som ellers forskjønner livet.



En stund siden jeg var innom her nå.....mye har skjedd og det begynner å bli en ramme rundt mitt framtidige liv.Det er mange prosjekter på gang, både når det gjelder kreativitet, og nytt bosted, som er basisen i mitt liv for at kreativiteten kan blomstre.Etterhvert som ting faller på plass vil det bli skrevet om alt dette, følg med her, her og her.

fredag 10. september 2010

Neste stasjon er.........Danmark

Da er vi snart på tur igjen.......må si at det begynner å krible i reisefoten igjen nå.......det trenger ikke være noen lang tur......ordet reise inneholder allikevel så mye magi at det er det samme om man flyr til Kuala Lumpur eller tar toget til nærmeste stasjon. Å være på vei er en måte å fylle på krukka på, nye mennesker, nye ting å se på, alltid i forandring, selv om mye er det samme. 


Vi tenkte å møtes i byen, og prøve ut Posthallen restaurant i det gamle hovedpostkontoret, i den gamle ærverdige publikumshallen, der jeg har jobbet en gang i tiden, det skal bli et bra gjensyn kjenner jeg.







Deretter bærer det mot Stena Saga, og en liten venteøl, før vi går om bord, finner lugaren og tar en tur i restaurant Metropolitan med meny inspirert av Arne Brimi. Håper de har en god italiensk vin til maten. Det vil smake fortreffelig. Vi håper også på en tur i baren etterpå, og da er vel lugaren god å ha tenker jeg, det er tross alt fredag og slutten på en arbeidsuke. :-)




Lørdag er det shopping som gjelder, etter en frokost hos vår venn tyrkeren borti gata. Rett overfor hans lille sted ligger Vignoble, hvor vi tenker oss litt innkjøp til hjemmebaren. Vel om bord igjen skal jeg iallefall ha meg noe parfyme, og satser på Jennifer Lopez denne gangen.




Og da tenker jeg turen er endt, og vi har fått oss litt påfyll til å starte en ny hverdag og en ny arbeidsuke.
Jeg gleder meg iallefall til en liten trip med min kjære.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar