Velkommen til Livsgledestedet - og takk for at du stakk innom. Her rår det positive (og av og til det som er vanskelig). Jeg har tanker om så mye, men mest om alt som skaper glede i sjel og sinn, de optimistiske, lyse tankene, som mange ganger har reddet meg fra å gå under. Ikke tro at jeg bare har opplevd medgang, men jeg har snudd motgangen til lærdom. Det er på en måte den som har gjort meg til den jeg er. Ellers blir det vakre omgivelser, godord til familie og venner og alt som ellers forskjønner livet.



En stund siden jeg var innom her nå.....mye har skjedd og det begynner å bli en ramme rundt mitt framtidige liv.Det er mange prosjekter på gang, både når det gjelder kreativitet, og nytt bosted, som er basisen i mitt liv for at kreativiteten kan blomstre.Etterhvert som ting faller på plass vil det bli skrevet om alt dette, følg med her, her og her.

tirsdag 13. mars 2012

Beslutningsvegring.....

"Det går ikke an å bestemme seg for å være lykkelig. Lykke er den gode bivirkning av andre gode beslutninger." Ukjent


Seiler litt med nordavinden fra alle kanter i dag.....har litt problemer med å finne den helt store gleden, så jeg klør meg litt i hodet for å finne ut hvilke gode beslutninger jeg skal fatte i dag.
 
Jeg skriver derfor litt i "dagboken" min, i håp om at noe dukker opp, slik at jeg kan slutte å vegre meg mot å beslutte......
 
Hmmmm, la meg nå se.......hva er egentlig lykke? Ja, for meg akkurat i dag tror jeg det må være at sola skinner, og at det er varmere i været. Det er så herlig med vår. Jeg er takknemlig for min lille familie, for kjærligheten jeg opplever i livet mitt og for alle gode venner som bryr seg, og som jeg kan få lov å bry meg om.
 
Jeg tror jeg skal smake litt mer på disse tankene i dag, tror det kan være nok akkurat nå. Forresten, dette bildet var til inspirasjon.....
 

 

1 kommentar:

  1. Å sitte slik å filosofere det gjør godt, får energi av å tenke posetive tanker.

    Takk for hyggelig kommentar på min blogg.
    Ha en fin kveld.
    Ps.. det blidet var sikkelig flott, skulle visst hatt noe slikt på veggen

    SvarSlett