Velkommen til Livsgledestedet - og takk for at du stakk innom. Her rår det positive (og av og til det som er vanskelig). Jeg har tanker om så mye, men mest om alt som skaper glede i sjel og sinn, de optimistiske, lyse tankene, som mange ganger har reddet meg fra å gå under. Ikke tro at jeg bare har opplevd medgang, men jeg har snudd motgangen til lærdom. Det er på en måte den som har gjort meg til den jeg er. Ellers blir det vakre omgivelser, godord til familie og venner og alt som ellers forskjønner livet.



En stund siden jeg var innom her nå.....mye har skjedd og det begynner å bli en ramme rundt mitt framtidige liv.Det er mange prosjekter på gang, både når det gjelder kreativitet, og nytt bosted, som er basisen i mitt liv for at kreativiteten kan blomstre.Etterhvert som ting faller på plass vil det bli skrevet om alt dette, følg med her, her og her.

mandag 15. november 2010

Send kjærlighet

Noen ganger kommer det ting inn i vårt liv som gjør oss helt handlingslammet, og gjør oss fulle av skyld og selvbebreidelser. Noen ganger er dette fra mennesker som egentlig skulle tatt på seg alt ansvaret selv, men som velger å sette dette bort til alle andre. Og de velger ofte å gjøre det hos mennesker som er sårbare og ligger nede fra før.

Den beste måten å møte dette trollet på er å sende masse lys og kjærlighet mot det vonde og mørke. Mot kjærlighetens krefter kan ingenting klare seg, og trollet sprekker og tilintetgjøres.

Om du ligger nede, så samle dine siste krefter i kjærlighetens tegn, og send dem av gårde, la lyset omfavne og kjærligheten trenge inn i de mørke krokene.

Tilgi dem, for de vet ikke hva de gjør !

4 kommentarer:

  1. For et nydelig bilde :) og kloke ord, men ikke alltid så lett å leve etter ;)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. At det ikke er lett å leve etter kloke ord, er jeg den første til å skrive under på. Men så har jeg noen stae venninner som har innprentet meg det positive budskapet, og det har på en måte glidd inn til slutt......og.....jeg har stadige tilbakefall.......:-)om enn ikke så langvarige som før, og så kan jeg på en måte hoppe litt ut av meg selv og le litt av det hele

    SvarSlett
  4. Jeg har skrevet noe lignende selv på bloggen min.... og prøver det jeg kan å leve etter det selv :) Men ja, det er vanskelig!
    I dag er jeg inne hos mine høyt verdsatte følgere for å ønske alle en riktig god helg!
    Håper dagene er snille med deg :)

    Klem fra Trollmora!

    SvarSlett